.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوري: عبور از احمدى نژاد را رد مى کنم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با دفاع از عملکرد جریان اصولگرا تاکید کرد که هرگونه بحثی درخصوص عبور از احمدی نژاد را رد می کنم.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام «علی اکبر ناطق نوری» در گفت وگو با ایرنا برخی ادعاهای مطرح شده مبنی بر «عبور ناطق نوری از احمدی نژاد» را رد و تاکید کرد: اصولا در این مقوله هیچ بحثی نداشته ام. وی افزود: عده ای تلاش می کنند طرح تشکیل دولت وحدت ملی را به عنوان پروژه ای برای عبور از احمدی نژاد تلقی کنند در حالی که من این مسئله را تنها به این خاطر بیان کردم که بگویم یک جناح نمی تواند کشور را به خوبی اداره کند.
ناطق نوری همچنین ضمن گلایه از برداشت های نادرست نسبت به طرح وحدت ملی، تصریح کرد: براساس این طرح کسانی که «اسلام»، «انقلاب»، «امام» و «رهبری» را قبول داشته باشند می توانند زیر یک چتر قرار بگیرند.
دفاع از سیاست خارجی دولت
ناطق نوری در ادامه با اشاره به ایستادگی دولت نهم در برابر زیاده خواهی قدرت های غربی گفت: سیاست خارجی دولت نهم را به خاطر اینکه منفعل برخورد نمی کند و در مقابل غربی ها وا نداده و ایستاده است قبول دارم و این ایستادگی را می پسندم. وی همچنین به دفاع از سیاست های دولت در حوزه هسته ای پرداخت و گفت: در دولت قبل چنان به ما حمله کردند که سه سال تعلیق را قبول کردیم و هیچ دستاوردی هم برای ما نداشت.
وی ادامه داد: حتی در مسئله «هولوکاست» هم که دولت مطرح کرده هرچند این موضوع از نظر ظاهری به ما ربطی ندارد، چرا که اگر کشته اند، مسیحی ها کشته اند و اگر مرده اند، یهودی ها مرده اند و به ما ربطی ندارد اما اینکه موضوع هولوکاست مطرح می شود، توپی است که به زمین آنها می افتد. حالا یک عده از آنها موافق و یک عده مخالف هستند و توی سر و کله هم می زنند، این خودش یک دستاورد دیگر برای ماست.
تکذیب نزدیکی به اصلاح طلبان
حجت الاسلام ناطق نوری در ادامه با رد ادعای نزدیکی خود به اندیشه های خاتمی گفت: من در خیلی جاها با خاتمی اختلاف اندیشه دارم. من خودم یک آدم منطقی هستم و حرف برای گفتن دارم. اینکه برخی گفته اند آقای ناطق نوری رفته است آن طرف، صحت ندارد. اگر من را قطعه قطعه کنند از اصول خودم و ولایت دست برنمی دارم. اعتقاد من این است که ولی فقیه در امر حکومت دقیقا جانشین رسول خدا و امیر مومنان است و اطاعتش را در امر حکومت مثل اطاعت از رسول الله واجب می دانم. ناطق نوری همچنین در مورد برخی خبرها مبنی بر رایزنی با میرحسین موسوی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: بعد از مسئولیت در وزارت کشور (اوایل دهه 60) تاکنون هیچ دیدار و مذاکره ای با میرحسین موسوی نداشته ام.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.